CMM-G wymieniacz oleju w przekładni turbin wiatrowych (z wymiarami dopasowanymi do wymiarów przyczepy klienta)
The CMM-G unit is designed for changing oil in wind turbine gearboxes, including draining, flushing, and refilling. It can also heat clean oil before refilling the gearbox if necessary. A distinctive feature of this model is the adaptation of the unit’s overall dimensions to the dimensions of the customer’s trailer.
The equipment is capable of functioning with mineral and synthetic oils with the following properties:
• Kinematic viscosity at 40°C: 8-320 mm²/s
• Density at 20°C: 800-900 kg/m³
• ISO 4406 purity class: 14 min.
Principle of Operation
The CMM-G unit operates in six modes:
1. Filling the gearbox with clean oil
2. Pumping used oil out of the gearbox
3. Heating oil before filling the gearbox
4. Draining used oil from the CMM-G unit
5. Washing the gearbox inside with flushing oil
6. Pumping oil from tank to tank
To supply power to the unit, you can use either the built-in generator or an external three-phase alternating current network. When the generator is in operation, the possibility of the unit functioning in multiple modes simultaneously is disabled.
№ |
Parametr |
Wartość |
1 |
Wydajność oleju, m³/godz., min (przy temperaturze oleju 50°C) |
0,5 |
2 |
Szybkość spuszczania oleju, m³/godz., min (przy temperaturze oleju 50°C min) |
0,25 |
3 |
Pojemność zbiornika na czysty olej, l, maks |
1250 |
4 |
Pojemność zbiornika na olej do płukania, l, maks |
630 |
5 |
Temperatura oleju pompowanego w trybie grzania, °C, maks |
65 |
6 |
Ciśnienie oleju wyjściowego, MPa, min |
10 |
7 |
Zużycie energii przez grzałkę oleju #1, kW, maks |
6,0 |
8 |
Zużycie energii przez grzałkę oleju #2, kW, maks |
6,0 |
9 |
Zużycie energii przez CMM-G, kW, maks |
11 |
10 |
Zasilanie: · napięcie, V · częstotliwość AC, Hz |
Klient ustala parametry |
11 |
Wymiary ogólne, mm, maks · długość · szerokość · wysokość |
4960 2260 1560 |
12 |
Waga, kg, maks |
2800 |
- jednostka wykonuje wszystkie operacje technologiczne związane ze zmianą oleju w skrzyniach biegów turbin wiatrowych;
- jednostka oparta jest na ramie, a jej wymiary są dostosowane do wymiarów przyczepy klienta;
- pojemność zbiornika na czysty olej została zwiększona do 1250 litrów;
- wbudowany generator zasila jednostkę, jeśli połączenie z siecią jest niedostępne.
GlobeCore CMM-G units can be used for :
- napełnianie olejem dużych silników morskich i innych urządzeń napełnionych olejem stosowanych na statkach;
- wymiana oleju w jednostkach hydraulicznych i turbinach w dużych elektrowniach wodnych;
- wymiana oleju w dużych skrzyniach biegów stosowanych w sprzęcie górniczym i w hutach;
- wymiana oleju w układach turbin parowych w elektrowniach cieplnych;
- wymiana oleju w silnikach dużych samolotów transportowych;
- wymiana oleju w ruchomych częściach mechanicznych trackerów słonecznych elektrowni słonecznych;
- wymiana oleju w systemach dużych wind i schodów ruchomych w centrach handlowych, na lotniskach i w metrze;
- wymiana oleju w przekładniach lokomotyw i innych pojazdów kolejowych;
- wymiana oleju w skrzyniach biegów i układach hydraulicznych dużych maszyn rolniczych: kombajnów do zbioru zboża, ciągników i systemów nawadniania;
- wymiana oleju w układach napędowych koparek, dźwigów i spychaczy;
- wymiana oleju w układach mechanicznych urządzeń rozrywkowych, takich jak kolejki górskie;
- testowanie i serwisowanie skrzyń biegów i silników w fabrykach i zakładach produkcyjnych;
- wymiana oleju w układach mechanicznych platform wiertniczych, rurociągów gazu ziemnego i urządzeń do rafinacji ropy naftowej;
- wymiana oleju w sprężarkach i pompach wymienników ciepła i urządzeń chłodniczych;
- wymiana oleju w systemach chłodzenia i smarowania maszyn do odlewania ciśnieniowego i wytłaczarek;
- wymiana oleju w układach mechanicznych urządzeń do produkcji biodiesla, biogazu i innych rodzajów biopaliwa;
- wymiana oleju w urządzeniach stacji pomp, które zapewniają dostawę wody i oczyszczanie ścieków;
- wymiana oleju w układach mechanicznych dużych maszyn górniczych i systemów transportowych stosowanych w przemyśle wydobywczym, w tym taśmociągów, wiertnic i urządzeń podnoszących;
- wymiana oleju w układach mechanicznych elektrowni słonecznych termicznych i pomp geotermalnych;
- wymiana oleju w układach hydraulicznych i napędowych specjalistycznych urządzeń do budowy tuneli i kopalni, takich jak tarcze tunelowe i wiertnice;
- wymiana oleju w układach mechanicznych sprzętu lotniskowego: ciągników bagażowych, autobusów transportujących pasażerów i maszyn do usuwania śniegu;
- wymiana oleju w systemach wysokociśnieniowych sprzętu do badań podwodnych i pozyskiwania zasobów, w tym zdalnie sterowanych pojazdów podwodnych i autonomicznych pojazdów podwodnych;
- wymiana oleju w układach mechanicznych maszyn do recyklingu plastiku, złomu i innych odpadów.