https://book-success.com/ EssayBrother online assignment help
GlobeCore / Produkty / Serwis turbin wiatrowych / Zmieniacz oleju w skrzyni biegów turbiny wiatrowej CMM-G

Zmieniacz oleju w skrzyni biegów turbiny wiatrowej CMM-G

Urządzenie CMM-G jest zaprojektowane do trójstopniowego procesu wymiany oleju w przekładniach turbin wiatrowych (odprowadzanie starego oleju, płukanie przekładni i napełnianie nowym olejem). Urządzenie umożliwia szybkie i efektywne serwisowanie systemu olejowego turbin wiatrowych. Może być używane do serwisowania turbin wiatrowych wielu różnych producentów. CMM-G może także podgrzewać oczyszczony olej.

Urządzenie zmienia oleje mineralne i syntetyczne o następujących właściwościach:
• kinetyczna lepkość przy 40°C – 8…50 mm2/sec;
• gęstość przy 20°C – 800…950 kg/m3;
• klasa czystości ISO 4406 – -/19/16 lub lepsza.

Przed przejściem na inny typ oleju należy wykonać następujące czynności:
• wypłukać urządzenie, aby zapobiec mieszaniu różnych rodzajów olejów (mineralnych i syntetycznych);
• wymienić elementy filtrujące.

Tryby pracy urządzenia CMM-G
• Tryb odprowadzania starego oleju: W tym trybie pompa próżniowa urządzenia wyciąga olej z przekładni turbin wiatrowych do jednostki.
• Tryb płukania przekładni: W tym trybie olej płuczący dostarczany jest na wysokość do 105 metrów i wprowadzany do przekładni pod ciśnieniem 5 barów, wypłukując pozostały stary olej i zanieczyszczenia.
• Tryb podgrzewania i filtracji: Ten tryb jest wymagany do szybkiego podgrzewania i filtracji czystego oleju przed napełnianiem. Po podgrzaniu do 70°C olej jest dostarczany do przekładni. W trybie podgrzewania i filtracji możliwe jest jednoczesne dostarczanie oleju do przekładni oraz podgrzewanie następnej partii oleju do napełniania kolejnej turbiny.
• Tryb dostarczania czystego oleju: W tym trybie pompa urządzenia dostarcza olej na wysokość do 105 metrów. Jednocześnie olej jest filtrowany przez filtry 3 i 25 μm.

CMM-G Oil Changer Unit

CMM-G oparty jest na przyczepie i składa się z obudowy, zbiorników na czysty i zużyty olej oraz bębnów na węże. Ściany boczne obudowy wyposażone są w drzwi umożliwiające dostęp i serwisowanie. W lewej części obudowy znajduje się przegródka do przechowywania akcesoriów. Komora z roletą zawiera generator, który zasila urządzenie, jeśli nie ma dostępu do sieci. Parametry procesu i zawory automatyczne są zarządzane przez sterownik. Koniec węża wyjściowego jest wyposażony w licznik oleju.

Parametr Wartość
1 Wydajność napełniania, m³/godzinę (gala na minutę), nie mniej niż 0,8
2 Wydajność opróżniania, m³/godzinę (gala na minutę), nie mniej niż 0,5
3 Maksymalne zużycie energii, kW 8
4 Źródło zasilania

  • napięcie, V (dostosowane na życzenie)
  • częstotliwość, Hz (dostosowane na życzenie)

380
(240, 400, 480)

50
(60)

5 Wymiary, mm, maks.

  • długość
  • szerokość
  • wysokość

5700

2400

1650

6 Masa własna, kg, maks. 2500

  • mobilność;
  • zdolność do pracy w trudnych warunkach klimatycznych;
  • pełna automatyzacja procesu;
  • automatyczna korekcja przepływu oleju przy zmianach warunków procesu (stan filtra, wysokość zasilania olejem itp.);
  • opróżnianie oleju i napełnianie nowym olejem zajmuje mniej niż 1 godzinę;
  • bębny wyposażone w napędy elektryczne do szybkiego nawijania węży.

CMM-G JEST

GlobeCore CMM-G urządzenia mogą być używane do:

  • uzupełnianie oleju w dużych silnikach morskich i innym sprzęcie napełnionym olejem używanym na statkach;
  • wymiana oleju w jednostkach hydraulicznych i turbinach w dużych elektrowniach wodnych;
  • wymiana oleju w dużych skrzyniach biegów używanych w sprzęcie górniczym i w hutach;
  • wymiana oleju w systemach turbin parowych elektrowni cieplnych;
  • wymiana oleju w silnikach dużych transportowych samolotów;
  • wymiana oleju w ruchomych częściach mechanicznych trackerów słonecznych;
  • wymiana oleju w systemach dużych wind i schodów ruchomych w centrach handlowych, na lotniskach i w metrze;
  • wymiana oleju w przekładniach lokomotyw i innych taborów kolejowych;
  • wymiana oleju w skrzyniach biegów i układach hydraulicznych dużych maszyn rolniczych: kombajnów do zbioru zboża, traktorów i systemów nawadniających;
  • wymiana oleju w układach napędowych koparek, dźwigów i spychaczy;
  • wymiana oleju w systemach mechanicznych urządzeń rozrywki, np. kolejek górskich;
  • testowanie i serwisowanie przekładni i silników w fabrykach i zakładach produkcyjnych;
  • wymiana oleju w systemach mechanicznych platform wiertniczych do wydobycia ropy, gazociągach i urządzeniach do rafinacji ropy naftowej;
  • wymiana oleju w sprężarkach i pompach wymienników ciepła i urządzeń chłodniczych;
  • wymiana oleju w systemach chłodzenia i smarowania maszyn do odlewania ciśnieniowego i wytłaczania;
  • wymiana oleju w systemach mechanicznych urządzeń do produkcji biodiesla, biogazu i innych rodzajów biopaliw;
  • wymiana oleju w urządzeniach stacji pomp zapewniających dostawę wody i oczyszczanie ścieków;
  • wymiana oleju w systemach mechanicznych dużych maszyn górniczych i systemów transportowych używanych w przemyśle wydobywczym, w tym taśmociągach, wiertnicach i urządzeniach podnoszących;
  • wymiana oleju w systemach mechanicznych elektrowni słonecznych i pomp geotermalnych;
  • wymiana oleju w systemach hydraulicznych i napędowych specjalistycznego sprzętu do budowy tuneli i kopalń, takich jak tarcze tunelowe i wiertnice;
  • wymiana oleju w systemach mechanicznych sprzętu lotniskowego: ciągników bagażowych, autobusów do transportu pasażerów i maszyn do odśnieżania;
  • wymiana oleju w systemach wysokociśnieniowych sprzętu do badań podwodnych i wydobycia surowców, w tym zdalnie sterowanych podwodnych pojazdów i autonomicznych pojazdów podwodnych;
  • wymiana oleju w systemach mechanicznych maszyn do recyklingu plastiku, złomu metali i innych odpadów.

 

    GlobeCore

    ZOSTAW ZAPYTANIE